Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2008 00:47 - "ще има трусове на разни места, ще има глад; а тия неща са само началото на страданията"
Автор: bounty Категория: Новини   
Прочетен: 4011 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 16.11.2008 00:51


Тема за размисъл:

"А когато чуете за войни и за военни слухове, недейте се смущава; това трябва да стане; но туй не е свършекът.     Защото народ ще се повдигне против народ, и царство против царство, ще има трусове на разни места, ще има глад; а тия неща са само началото на страданията." (Марк 13:7-8)

Ако сте от София и ако не сте си били легнали вече да спите около 22:08 тази вечер на 15.11.2008, то вие сте усетили труса от 4 по Рихтер, който усетих и аз. Аз няма да ви информирам за епицентър, сеизмологична дейност и т.н., защото най-вероятно вече сте прочели това в новинарските сайтове или сте го гледали по телевизията. Все пак аз искам да споделя това, което усетих лично.

Точно разглеждах спортни сайтове, когато имах чувството, че трамвай минава точно до блока. Да, но до нас трамваи няма! Понякога на човек му трябва малко повече време, за да може като възприеме информацията да я осмисли правилно. Но точно към края на тези 4-5 секунди силен тръс (на 3 етаж съм, но ми се стори силен) аз вече бях осмислил всичко и само си казах "Господи, моля Ти се..." и трусът спря. Не, не искам да кажа, че благодарение на това е спрял труса, но... просто накара ме да се замисля колко всъщност съм неподготвен за това, което има да стане. Понеже "тия неща са само началото на страданията". Аз постоянно разсъждавам от гледната точка "Ооо, това не ме засяга мен, вече 2000 години не е дошло Второто пришествие, вероятно ще е много много след като си умра и то стар". Сега виждам, че това не е правилно, защото Бог ни предупреди: "Бдете!". Той ни каза, че трусове ще има, но да не се смущаваме. Е... аз обаче се смутих. Не бях подготвен, не бдях. Ще си кажете, това е най-обикновено земетресение и такива ще има още много. Да, може би сте прави, но аз мога да ви кажа, че това е най-обикновено предсказание, което се сбъдва и то от доста време насам и останалите предсказания има да се сбъднат също. Кога ще дойде обаче края на света, не знам, както впрочем не знае и никой друг, освен един - Бог. Затова аз мисля да се хвана здраво за Неговото Слово и да преосмисля гледната си точка (а каквото има да става, ще става; да, надявам се светът да ме надживее с мноооого много години, но във всеки случай - аз съм длъжен да бдя).

  "Бдете, прочее, (защото не знаете кога ще дойде господарят на къщата - вечерта ли, или в среднощ, или когато пеят петлите, или заранта),     да не би, като дойде неочаквано, да ви намери заспали.   А каквото казвам на вас, на всички го казвам: Бдете." (Марк 13:35-37)



Тагове:   Началото,   неща,   места,   глад,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Пловдив се срина до основи
16.11.2008 01:05
Здравейте! Аз съм от Пловдив... и нямам думи! Чу се силен трясък и чух едни съседи да казват, че няколко улици в СТАРИЯ ГРАД са се разцепили като на две и има разрушени стари къщи!
цитирай
2. thedarkangel1977 - спи спокойно светльо. . . както видя ...
16.11.2008 01:10
спи спокойно светльо... както видя тази нощ не настъпи края на света... никой не остана без ядене тази нощ в София ... освен бездомните, ама те и без земтресение пак са гладни :)
не стой да чакаш господаря на къщата ти...
не му се моли...

или всъщност... моли се... и вместо нас се моли...

а ние ще спинкаме спокойни...
цитирай
3. bounty - Съгласен съм - тази нощ не настъпи края на света... и слава Богу.
16.11.2008 01:13
А мислиш ли, че никога няма да настъпи? Кажи ми искрено ли вярваш в това? Разбира се, никой не може да ти отнеме правото на мнение и убеждения, просто ми е интересно какви са те... Благодаря ти, че ми пожелаваш да спя спокойно, лека и спокойна нощ и на теб...
цитирай
4. thedarkangel1977 - какви са моите убеждения ли? може да ...
16.11.2008 03:20
какви са моите убеждения ли? може да ти се сторят смешни но...

ами представи си следната ситуация - навалял е малко сняг, поразтопил се е и се е превърнал на лед. на сутринта ставам аз и тръгвам по някаква квартална уличка, подхлъзвам се, падам и... отивам в пирогов да ми сложат гипс на ръката...
не си го пожелавам да стане, ама е вероятно нали?
и кой ще да е виновен? ГОСПОДАРЯ НА КЪЩАТА ли? че е позволил на природата да даде сняг през нощта и да стане на лед?

същото е и с земетресенията... кога става земетреесение... когато се разместят пластовете под земната кора. кога става наводнение? когато се излее огромно количество дъжд - в резултат от оная дупка която зее нейде в небето над полюсите и й викат че е озонова...

по тая логика - тия дето живеят в земетръсни зони - такива има много по света... те са наказани... защо само те? с какво са по-грешни от другите? или те са изкупителната жертва и понасят наказанието върху себе си и вместо другите земни жители?
а защо тия дето не живеят в такива земетръсни зони не им идва на гости Г. на К.?

аз също не оспорвам твоите и да, и ти си имаш право на мнение... както виждаш не те нападам, не те съдя... просто ми стана смешно...
но евала че това беше може би най-смисления коментар по случилото се - едни вкараха котките си като главни герои, други го удариха на хумор...

как беше всяко начало си има край...
което е писано да стане, ще стане... няма смисъл да гадаем кога и как, и кой ще го направи...

колко пъти се наслушахме как края на света щял да дойде...
наскоро чух и версия в която се разказваше как през 2013-та небето ще се разтвори и тия дето са с чисти души /демек тия де прекарват дните си в чакане на Г. на К. и в молене/ ще ги пренесе в друго измерение на земята - невидимо за простите очи, а другите /тия с "заблудените" души/ ще останат на земята и всички те без изключение ще живеят при много тежки условия - порои, пожари, земетресения.
друга версия пък казваше как земята изведнъж ще потъне в мрак и ние бавно ще измрем нямайки какво да ядем и не можейки да живеем...
преди години пък се предсказваше как 2008-ма е края...

не, не вярвам... просто чрез разни измислени статии и предсказания от оракули и врачки, се всява паника сред хората. който има малко акъл в главата не им обръща внимание. други като тебе - почват да се молят и ги е страх да заспят щото няма да се събудят... трети пък друго...
цитирай
5. bounty - Моля те, правиш голяма грешка, като ...
16.11.2008 09:29
Моля те, правиш голяма грешка, като ме причисляваш към тия дето се страхуват от всяка дата, оповестена публично. Мислиш ли, че вярвам на тия шарлатани? Не! Просто искам да стоя в Божието Слово. Досега не ме е подвеждало никога. Земетръсни зони - добре, така е, има ги. Не, хората, които живеят там, не са по-грешни от другите. Но какво да направим? Там се е случило просто да има земетресение (в случая в София), ето сега в 7:03 пак имаше... Както казват някои хора, Божа работа. Не бъркай, моля те, този панически и истерически страх у хората, за които говориш с мен, единственият страх в мен е страх от Господа. Не ме беше страх да заспя вчера - това мога да ти кажа. Това е, очевидно позициите ни са твърде различни, но затова всеки от нас има мисли, разсъждения в себе си, които го водят до изводите, които прави. Дано всички почнем да правим повече и повече правилни изводи. Чао и успех!
цитирай
6. bounty - do bogoizbrania:
16.11.2008 22:26
Дано Бог ми прости тази интерпретация и нанесената обида, моли се за мен, брате... Не мога да разбера как човек, който има толкова много знание и потенциал като теб си пропилява времето да пише единствено заядливи коментари. Да, все пак, не трябва да забравям, че ти, само ти и никой друг не е богоизбран - ти си. Ти си богоизбрания! Браво на теб. Просветли ни, о, полиглоте, знаещ от арамейски до гръцки, от персийски до египетски и англо-саксонски, фински и всякакви други езици. Същински гений на богословската мисъл. Някой ден младите богослови ще те изучават редом със Св. Йоан Златоуст и със Светите отци. Какво щеше да прави blog.bg без теб - кого щяха да четат хората и да слушат... не знам. Но ти навярно знаеш, че "И от всеки, комуто много е дадено, много и ще се изисква; и комуто са много поверили, от него повече ще изискват." В такъв случай, аз още повече се надявам за тебе, че Бог не очаква много от теб, за да не бъде обиден, че ти не си оправдал очакванията му, когато ти изиска много, понеже преди това много ти е било дадено. О, прости ми и тази интерпретация, богоизбрани, прости на всички останали, които сме невежи...
цитирай
7. thedarkangel1977 - в 7:30 имаше втори трус. . . какво? Г. ...
18.11.2008 03:05
в 7:30 имаше втори трус... какво? Г.на К. ни наказа, защото ти спеше а не стоеше буден да Го чакаш?
тц тц...

както и да е... всеки сам решава дали да Му вярва или да не Го вижда/усеща. коя съм аз че да осъждам и осмивам убежденията ти?
цитирай
8. spacesceptic - Тотална псевдонаука
03.12.2008 16:24
Какво мога да кажа?

Амиии... не намесвайте вярата в науката...
цитирай
9. анонимен - svetlio ako iska6 prati mi emela ...
17.12.2008 23:06
svetlio ako iska6 prati mi emela siza da ti pratia klip za svar6eka na sveta da go poblikuva6 ,4e as neznam kak...eto ti moq..lusiana1985@abv.bg
цитирай
10. анонимен - lusiana
17.12.2008 23:20
светлио даи си е-мела да ти пратиа клип за свар6ека на свста...ето ти моя ...lusiana1985@abv.bg
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bounty
Категория: Други
Прочетен: 537978
Постинги: 139
Коментари: 276
Гласове: 937
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930