Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2009 18:53 - Как минава изпит по наказателно право?...
Автор: bounty Категория: Технологии   
Прочетен: 7120 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.02.2010 18:58


Тук трябва да се имат предвид и 2-те принципни положения - валидни за всички изпити:

1. Гледайте да бъдете изпитан от мъж, в никакъв случай - от жена.
2. Винаги е по-добре да бъдете изпитан от професор, а не - от асистент.

Въпреки, че знаех много добре тези 2 принципа просто съдбата ми отреди така, че макар и да можеше да си избере днес човек (студент, ако броим, че студентите са хора де) при кой от изпитващите да седне - при професора или при асистентката, аз да нямам правото на този избор. Оставайки последен, чакайки едновременното едно момче да бъде изпитано от асистентката, и едно момиче от Професора
аз мнооооооооооого силно се надявах да се освободи първо мястото при Професора. Така и стана. Той изпитваше двойно по-бързо и пишеше двойно по-високи оценки (буквално). Всички при него имаха 6-ци, а при асистентката - 3-ки. Как е възможно това?! Нима всички, които са отивали при него са били зубъри, знаещи и пр., а при нея - посредствени студенти, неучили, неподготвили се, незнаещи? Много се съмнявам. По моите наблюдения 5 от 5 студенти при нея имаха 3-ки, а при него 5 от 5: 6-ци. Странно, а?! Както и да е. Точно отивах да заема мястото си при професора, когато за нещастие се появи едно момче, което не било доизпитано от него. То мина по-рано и си мислех, че идва само да му бъде нанесена оценката но уви - взе заветното място при професора и няколко мига по-късно се озовах лице в лице с асистентката, която не зачиташе студентските знания, дългите нощи прекарани в учене и т.н. След като почнах да си говоря по въпроса, тя ме спря след 20-30 секунди (сигурно бях казал 5 % от това, което бях написал, а може би дори 2-3), почна да ми задава други въпроси. Тя видя колебанието ми, което се изразяваше в това, че ми трябваше малко време да помисля. Все пак, аз й дадох отговорите на въпросите, но очевидно е искала да чуе нещо друго, какво ли - това вече не знам. Междувременно и последното момче при професора си беше тръгнало - бях останал в обширната аудитория 292 на СУ само с нея и професора. Тогава след като отговорих на всичките й странични въпроси дойде предложението от съда: тройка или "по-висока оценка на септември". Честно казано, ако нямаше да ходя на бригада и имах възможността септември да съм в България, за да отида на изпит, щях да я избера. Но заради бригадата й казах "Нямам възможност да се явя септември", тя каза "Тогава остава 3-ка" и аз отвърнах "Ако смятате, че това е което заслужавам". Тя не отвърна повече нищо, написа ми я и стана бързо да занесе книжката на професора, който трябваше да подпише оценките.

P.S. Някои много съществени елементи от този постинг са премахнати умишлено в следствие на размисъл от страна на автора.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bounty
Категория: Други
Прочетен: 534761
Постинги: 139
Коментари: 276
Гласове: 937
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031