Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2009 02:30 - Нов блог на bounty! Вече и на английски!!! (на адрес: www.bounty-bg.blogspot.com)
Автор: bounty Категория: Новини   
Прочетен: 1848 Коментари: 2 Гласове:
0



image

Здравейте, искам само да съобщя, че авторът на
bounty.blog.bg, а именно моята скромна особа се сдоби и с блог на английски език. Целта е вижданията ми, които споделям тук с вас, да бъдат достъпни и за една по-широка аудитория. Не мисля да се гмурвам веднага в дълбокото, не ме разбирайте погрешно. Просто смятам, че това е хубаво и се радвам и ще се радвам за всеки един и всяка една изгубена душа, която търси отговорите за смисъла на живота, вселената и всичко останало и успее да ги открие в Интернет. И аз искам просто да съм част от това. Знаейки също така и колко много помия има в мрежата, аз съм наистина доволен, че мога да споделя моите лични впечатления и случки от живота ми с всеки, който би бил заинтересуван.

План за развитие на новия блог:

Информацията, която мисля да публикувам там, едва ли ще е 1:1 с тази, която публикувам тук, в моя личен блог, но, общо взето, това е идеята. Единствената разлика е, че другият блог е на английски. В общи линии съдържанието ще се припокрива. Разбира се, това не означава, че и вие, хората, които ме четете, и аз съм ви много благодарен за това, не може да влизате и в него. Напротив, може да се включвате в анкетите, да разглеждате постингите и разбира се, да пишете коментари.

Адрес на блога:

www.bounty-bg.blogspot.com


Тагове:   BG,   блог,   нов,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jordankaa - Super! Chestit nov blog! (party)
19.01.2009 14:47
Super! Chestit nov blog! (party)
цитирай
2. анонимен - noveni
19.01.2009 22:02
mnogo umnata da i ima pove4e bibleiski temi .a partitata naikade drugade.isusa hrista davi blagoslovi.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bounty
Категория: Други
Прочетен: 534782
Постинги: 139
Коментари: 276
Гласове: 937
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031